g'natt

nu ska jag ta och sova! eller jag ska ge det ett försök iallafall.. känner mig nämligen inte så trött, men om jag kanske kollar på ett avsnitt av tre kronor så slumrar jag till så småningom.
jag har ju faktiskt börjat kolla på säsong 8 nu, haha jag har sett 89 avsnitt och jag känner mig ganska.. nördig..

imorgon ska jag lämna barnen och jag kan ju berätta att så tidigt på dagen behövs det nu en dunjacka,
och att få ta på min älskade dunjacka är skräckblandad förtjusning.. dels för att det är det absolut bästa jag äger, och för att det är det enda jag någonsin känt att jag VERKLIGEN velat ha, men sen är det ju så att den meddelar om att det är svinkallt ute och snart vinter :( men jag är faktiskt nöjd så länge jag bara behöver den på morgonen, och att man kan ha skinnjackan sen på dagen..

hmm, imorgon måste jag köpa mig ett scrapbookingalbum!
och sen måste jag kolla efter en klänning också, det blir alltså altona efter tyskan..
men nu blir det tre kronor och sen snutta kudden med nasse & nusse!




det syns väll kanske lite att mitt hår går i en rödare ton nu,
hoppas jag.


Härligt, cant wait! Nyår med dig kommer ju bli såååååååhär jävla bra!



Jag saknar dig, jag vill bara ligga och hålla om dig, utan att säga ett ord till varandra, bara läsa varandras tankar och skratta, gråta och kramas lite mer <3

2010-10-27 | 00:04:04

ååååååååh vad fin syster jag har <3

2010-11-01 | 14:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback