genau

igår var en bra dag.
för det första så fick jag sova ut, sen var hela dagen bara chill..
det regnade dock typ hela dagen, men uppehåll var det när jag mötte bebban halv sex. vi drog till solariumet sen gick vi och åt på ett mycket trevligt ställe!
sen kollade vi på film igårkväll och pratade massor,
vi är så otroligt olika jag & sofia, men ändå är vi så jävla lika liksom.. det är som en minus och en pluspol på ett batteri typ, men det är svårt att förklara men jag ska göra ett försök ikväll när jag har mer tid!
iallafall kom jag med den briljanta ideén att vi var som två planeter, så väldigt olika men ändå så lika, haha.

vaknade imorse av att anna ringde, älskade, bästa anna.
så glad man blir, och alltid får man skratta!
längtar redan till jul, trots att det varit -10 grader hemma i östersund imorse, hehe.

nu ska vi dra oss in mot stan och hämta ut fotot vi tog för en vecka sen,
sen får vi se vad som händer.. jag är liksom ledig idag! kommer vara typ ledig onsdag, torsdag & fredag... känns lite konstigt men det är mer flexibelt nu liksom, som t.ex på måndag blir det en heldag med linn eftersom hon inte har någon skola, och sen i november någon helg ska mina aupair-föräldrar åka till sverige och då blir det bara jag och barnen hemma och då får jag liksom vara med dem från fredag till söndag.

men nu ska vi iallafall bege oss,
and that's the whole cookie!



Saknar dig fiffi! Har du färgat håret? lägg upp en bild :D Pussss <3

2010-10-22 | 14:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback