everyday, a sunny day

åh vad ljuvligt att vakna av att höstsolen skiner in i glipan mellan persiennen & fönstet, idag blir en bra dag.

nu ska jag hoppa upp ur sängen, klä på mig och ge mig ut några timmar för att fixa med ditt & datt,
sen ska jag invänta bebban i eftermiddag någon gång och sen ikväll ska det firas halloween! alltså vad är det man firar egentligen?






åh, faktiskt litegrann så tänker jag på halloweenfesterna som jag fick ha hemma hos pappa medan han bodde själv och sen när jag & lillebror var liten hade vi halloweenkalas och olle bet sönder ett glas och ingen tordes springa från rödstugan ner till huset för att vi berättat massa spökhistorier, hahaha.


men nu måste jag verkligen masa mig upp ur min sköna säng..
men alltså jag har ju alltid varit riktigt duktig på att drömma,
men nu har dom här jättekonstiga drömmarna kommit tillbaka.. alltså dom som är så konstiga att jag måste analysera dem på morgonen.. som t.ex inatt hade sandra gömt massa vin hos en turk nere på storgatan och sen sprang jag förbi rådhuset topless och tillslut mötte jag erik på busstorget och gissade rätt på vad hans tre kompisar hette? hahah så jävla strange..

hej så länge








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback