somliga går med trasiga skor

hej, hallå, tjena.

i förmiddags när jag begav mig ut var det strålande väder ute,
men jag hann precis innanför dörrarna på eekz så kom det regn.. suck.
idag var åtminstonde mina foton färdiga så det har jag pillat med ett tag nu ikväll,
nu är det färdigt och jag är NÖJD med stora bokstäver..



















nu kan det inte bli mer frida här inne,
och jag är så nöjd och det är så mysigt!

halloweenfesten är flyttad till fredag nu istället,
soft att jag just kom på att jag lovat leka med barnen typ 09.30 på lördag en stund.. haha.
imorgon är det tyska igen, suck vad tråkigt..
dock är det bonde söker fru imorgon igen, gud vad trevligt att få skämmas för ann-katrin och hennes pinsamma beundrare, hahaha..






myyyys <3

2010-10-26 | 23:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback