en snabbis

klockan är nu 20.09 och jag ligger redan i sängen, fy vad skönt!
tänk att imorgon kan jag sova, och sova & sova.. alltså det är nästan så jag kan ställa mig upp och dansa bara för att jag får sova ut imorgon? jag är fan cp på riktigt alltså, haha.

Dagens humör:
trött & sliten
Dagens mående:
relativt bra.
Dagens borde:
gått till kören.
Dagens frisyr:
vardagliga knuten.
Dagens vill ha:
-
Dagens längtan:
haha, solariumet.
Dagens fundering:
borde jag färga håret ännu rödare kanske?
Dagens beroende:
wow, hasch kanske? näe men sesamkakor.
Dagens tråkigaste:
tyskakursen
Dagens tidning:
vanity fair.
Dagens låt:
lars winnerbäck - timglas


imorgon är det dessutom solning och mys med bebban,
en bra torsdag med andra ord!
hahaha men idag.. tänkte framkalla lite foton och på budni var det helt plötsligt typ 150 stycken? haha vad hände? aja, ska iaf hämta dem på lördag så då kanske mitt rum blir helt klart då så jag kan lägga in lite bilder åt er :)

näe, nu ska jag gosa ner mig i kudden! kanske finns de någon bra film på datorn som jag kan slökolla på vara för att? de gör det nog garanterat.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback