en högerkrok och jag vill se riktigt blod

jag kommer nog vara ledig onsdagar och fredag, hahah äre sant eller? livet är ganska rättvist nu måste jag säga, gud han står för en gångs skull på min sida!

jag skulle ha en nyttig vecka denna vecka men det slutade med att jag & bebban köpte glass på happiness station inne på eekz, suck frida..

imorgon blir der solarium igen, haha det är väll ungefär vad morgondagen bjuder på!
på torsdag ska jag dock sova hos bebban eftersom jag är ledig på fredag, fattar ni? LEDIG PÅ FREDAGAR..


nu ska jag duscha och krypa ner i nytvättade sängkläder, drömmen!
är ganska kall om benen efter promenaden till & från eekz :(
åh, jag vill börja använda dunisen nu.. känns dock lite för kallt än så länge men när det blir november då åker den på DIRR...

puss, hej!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback