dirty little freak

åkte till rosie imorse och fick världens finaste ram med det stora ordet friends i ramen liksom, sen ska man sätta in egna foton. hur fin som helst, tack så mycket rosie!
jag lämnar den här hemma och tar inte med den hem till tyskland, den lär för det första gå sönder i väskan och sen vill jag ha den när jag flyttar hemifrån på riktigt :)

nu har morfar varit här och ätit lunch med mig & min mor :) sen blev det kaffe och jag blev 300:- rikare, tack älskade morfar för att du listar ut mina nödsituationer utan att jag behöver säga ett ord!
nu har han åkt hem och jag har försökt packa väskan med så många kilon den får väga.. den var 3kg för tung för en stund sen men nu har jag plockat ur lite gremeljer och nu är det helt enkelt.. perfekt!

nu väntar jag & min mor på att mor nummer två ska komma hem från jobbet,
det blir ett perfekt slut på denna vistelese i östersund,
klockan fem åker jag till stockgolm och sussar hos denize & ida inatt, imorgon blir det förmiddagsfika med mina övriga vänner i stockholm och sen åker jag hem till otmarschen och sofia som är alldeles ensam där nu, haha.




åhh, gammal bild!
ida ditt MONGO...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback