det är såhär..

att jag under dagen fått reda på att det finns läsare på min blogg som egentligen inte borde läsa den.
jag tycker att de människor som valt bort mig ur sitt liv inte heller ska ta del av mitt liv? eller har jag fel..?

så imorgon någon gång kommer jag att sätta ett inlogg+lösenord till min blogg,
och om det är så att ni fortfarande är sugen på att läsa den så kan ni skicka mig ett mail på [email protected] eller skicka en liten kommentar, alternativt skriva en rad på facebook så ordnar vi det!

jag bloggar ju faktiskt för att mina nära&kära ska hålla koll på mig och inte för att jag ska bli en bloggdrottning och tjäna pengar så om jag förlorar massa läsare var faktiskt strunt samma..

hoppas ni förstår







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback