bulljävlar & bakfylla

vart ska jag börja?

gårdagen var verkligen... hysteriskt rolig!
när bebban kom hit och vi började göra oss iordning var det som vanligt massa pratpratpratprat om allt mellan himmel och jord och så småningom när vi blev mer och mer färdiga bara skrattade vi, åt varandra istället för med varandra.. hahaha. ebba, linn & hennes kompis var publik och stod och intressant kollade på när vi grejade.. småtjejer ni vet, hehe.

sen begav vi oss iallafall mot nathan med tåget och haha alltså varenda jävel kollade på oss och folk typ vände sig om.. herregud stack vi ut så mycket? sen så kom vi iallafall fram till nathan efter att jag sjungit boten anna på bussen och där blev vi serverade bloddrinkar som faktiskt innehöll blodklumpar, det hade nathan verkligen lyckats med kan jag säga!

där fortsatte kvällen även med ruttan & hanna, det spelades spel och sjöngs, dracks en del och sen POFF så skulle vi springa till reeperbahn.. eller springa till bussen iallafall, och herregud vad jag sprang!? kan jag ens springa sådär fort? alltså begreppet lägga benen på ryggen har fått en annan betydelse kan jag ju säga, haha måste ha varit alkoholen i kroppen som sprang och inte jag!

på reeperbahn gick tiden så snabbt men nathan han iallafall med att hamna i slagsmål typ,
sen när jag egentligen druckit nog så såg jag en skylt där det står '' show your boobs for a free drink '' hahahaha alltså vad tror ni jag gör? jo men det är klart jag gör det, fast jag sparade fan 8 euro så jag ångrar mig inte och det var faktiskt jävligt roligt just då, hahaha.

öhh vad hände sen då? alltså jag hatar det här, man kan ju inte skriva ner allting i ord typ.. svårt alltså! iallafall så gick hemresan bra förutom att jag kexade samtidigt som jag typ säger till sofia att det är lika bra att bli av med alkoholen som inte hunnit ut i blodet typ? hahaha. sen trillade jag in i en buske innan jag kom hem, eller jag skulle plocka upp nyckeln och balansen svek.. det var ungefär som i filmen sherdil när hon trillar ner i busken, hahahahaha men med andra ord var det en lyckad kväll!

kom i säng vid halv sju imorse ungefär. klockan nio ringde klockan och jag tänkte va? somnade jag ens? men jo det gjorde jag, och mitt löfte om att baka bullar med barnen när heide skulle iväg en timme var roligare i förrgår en imorse kan jag ju lova, dra någonstans.. jag var ju inte ens nykter? dessutom har väll aldrig jag bakat några jävla bullar förut? herregud det finns goda bullar att köpa på affären och jag har inget tålamod att vänta på att degen ska jäsa.. hahaha.

nu har jag faktiskt börjat vakna till liv igen,
skulle vilja sova ett tag men det kommer nog bara bli värre och jag kommer bli ännu tröttare sen..
bullarna ser förövrigt förjävliga ut tycker jag, hahaha mongobullar skulle man kunna kalla det.

om några timmar ska jag på halloweenkalas till isabel & benjamin,
åh vad mysigt att få träffa dem igen! ser verkligen fram emot det.
konstigt är det, vad två familjer kan vara olika.. alltså jag vet ju att familjer är olika, alla familjer är olika, men jag menar liksom när man upplever sådana stora kontraster då blir det ju mer uppenbart på något vis.

imorgon blir det sova, sova, sova & sova lite till innan aupairträffen..
jag kommer förmodligen att vara halvt död imorgon, skön....t!

nu blir det paus i alkoholintaget, och antagligen en nykter helg nästa helg..
ja, det lät faktiskt ganska bra tycker jag!

langar lite bilder sen igår också, hej så länge.



























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback