barnprigram, inte barnprogram

alltså vilken skitnatt..
för det första gjorde jag min tyskaläxa igår, sen skulle jag sova men det gick absolut inte! det var för kallt eller för varmt, jag var törstig och kissnödig.. de var bara omöjligt helt enkelt.
sen får jag alltid panik eftersom jag vet att jag måste upp liksom, och det går inte att tvinga sig själv till att sova... sen somnade jag iallafall och sen vaknade jag och trodde det var morgon men klockan var bara 02.00 och jag tänkte liksom kliva upp men det ar ju lite väl tidigt kanske men sen kunde jag inte somna om på ett bra tag.. sen vaknade jag klockan sex och tänkte att näe, nu ger jag faktiskt upp! och sen dess har jag legat och tittat på barnprigram :) jag antar att jag kommer gäspa hyffsat mycket efter skolan idag men då kan jag åka hem och sova en stund eftersom jag inte behöver hämta barnen idag! men imorgon, imorgon har jag sovmorgon och då behöver jag inte tänka på att jag måste sova och bla bla bla, skön....t

hoppas ni får en bra dag,
puss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback