aj

jag har världens blemma på tungan, det gör så fruktansvärt ont..
den är typ stor som en tennisboll dessutom, eller nästan iallafall!

ikväll har anna, nathan & hanna varit här och myst med mig i soffan och kollat på sherlock holmes,
helt okej film men ingenting jag ser igen dock.

nästa helg är det halloween,
jag ska på halloweenkalas hos mina förra aupair-barn och efter det blir det förhoppningsvis halloweenfest i kyrkan! fest för lite större barn vill säga, hehe.

nu ska jag spela in mig själv när jag sjunge ja må hon leva och skicka till lillayster,
sen ska jag ta och snutta kudden.





haha åh halloween 2008 måste detta vara,
jo det stämmer eftersom jag hade ett extralyse då!

Ha ha ha ha OFTA extralyse.. du skulle vart hemma ida å gratta lill-frida...saknar å lääääängatr efter dig mitt älskade barn !



Puss puus å väääääääääärldens längsta kraaaaaaaaaaaaaam

2010-10-24 | 05:29:18

fy fan vilka puckon! haha :D

2010-10-24 | 14:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback