äääääääääntligen måndag

hehe, kommer du ihåg anna?

idag är det då ingen skola för linn, och man får läman ebba på dagis enda fram till halv tio så nu myser tjejerna med barnprogram vid tv'n och jag har precis bokat tågbiljetterna till & från stockholm vid jul/nyår, nu är det bara flygbiljetterna som fattas men det måste mammsen fixa eftersom dom ska betalas direkt vid bokningen, men hon kan ju faktiskt med datorer riktigt bra nu för tiden, en hejjare på fejjan är hon ockå... min mamma!







idag har linn som hon så fint kallade det ''frida-dag'' och vi ska ta en sväng till staples och sen till köpcentrumet, sen blir det nog en hel del pyssel eftersom vi båda två älskar att pyssla! alltså ibland saknar jag mina scrapbookingsaker väldigt mycket! men jag tror att jag struntar i att ta med dem hit efter jul, jag hade ju tänkt göra det men det känns ganska onödigt. fast det beror på när jag ska göra mitt ''hamburg-album'' med scrapbooking förstås!

iallafall, till sommaren kommer denize att bo ensam i lägenheten i stockholm och vi pratade igår om att jag skulle flytta in där ett tag när jag kommer hem från hamburg (om jag kommer hem alltså) men då ska jag först försöka hitta ett jobb! och då måste jag först skriva ett vettigt CV, och jag vet knappt hur man skriver ett Cv.. får fråga bebban om hon kan hjälpa mig någon dag.. hon är ju som smart hon, så hon vet nog precis hur man gör.

i förrgår när vi satt och åt middag så tittar linn på mig och säger;
fiffi.
jag bara gapar och frågar henne;
nemen vad hon du?
hon säger åter igen;
fiffi.
och jag frågar vart hon fått det ifrån? hallå liksom... då svarar hon;
jag vet inte, men det passar dig.

och sen berättade min aupair-pappa att order knulla betyder superbra/jättebra på tyska så det har inte samma betydelse som på svenska! hehehe.

nu ska vi snart bege oss ut,
hej så länge!




Annars är Linnea grönjävlig på CV..

GRYM lixom



(asså min dotter) hahahaha

2010-10-25 | 11:21:29

Fridis love, Jag kan skicka mitt CV till dig om du vill. Hur fail är jag inte men jag har inte din mail adress? Send it to me baby så kan du få se mitt :)

2010-10-27 | 11:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback