13.47

kollade på klockan sista gången vid två inatt,
satt uppe och tjattrade med emma på msn och tiden sprang förbi..
förvånande nog var jag inte så trött imorse? klev då upp utan problem.

tyskakursen idag var faktiskt helt okej, nästan rolig!
jag & pamela gjorde dock inte det vi skulle utan satt och pratade om annat och skrattade,
kanske var därför det var roligt.. haha.

klev av i altona på vägen hem,
hittade en kofta & ännu en fotoram.
tänkte köpa en svart klänning som jag bl.a kan ha på fredag men det slog mig i sista sekund att jag faktiskt har med mig en klänning som blir prima, tur där!









nu ska jag snart bege mig och hämta småtjejernam
ikväll är det kör och sen ska jag hem och kolla på bonde sökert fru & kungarna av tylösand,
imorgon är det sovmorgon!
hej så länge.

De vart ju perfekt gumman...ja ha hittat hit ja..:)



Puss puss puss

2010-10-27 | 16:06:01

ofta jag läser din blogg? ja, väldigt ofta faktiskt ;) mehehe



btw, FIN kofta. sehr schön!

2010-10-27 | 16:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback