-





jag vill ha dig här, jag vill se på dig, jag vill le med dig, jag vill älska dig.

jag vill träffa dig, jag vill se på dig, vill inte göra något annat.
jag vet att du tänker och jag tänker på detsamma,
minns du den gången då vi pratade om.. saker? om hatet, men kärleken tog övertag i pratet.
minnen kommer och går men dem med dig dom stannar kvar för gott.
tänker på allt, vänder på kärleken men tänker på dig framför allt.
att se dig gå din väg det sårade mig djupt, fan du sa saker till mig ja du lovade djupt.
men vi stod där och jag sa vi kan klara oss själv men fan nu sitter jag här själv och saknar dig igen..

jag vill ha dig här, vill se på dig, vill le med dig, vill älska dig.
drömmarna dom finns alltid kvar, ja dom kommer aldrig lämna mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback