you'll always find your way back home

hej hopp i galopp!

nu har jag gjort alla kvällsbestyr och är redo för att snutta kudden,
snart.. ska bara läsa massa bloggar först!

inatt kommer jag sova riktigt gott, har nu ett duntäcke i sängen och nya sängkläder, fresh!
imorgon är det uppstigning lite tidigare än andra tisdagar då det är en födelsedag i huset.

detta har jag köpt åt heide, får väll hoppas hon blir glad.





imorgon ska jag baka tvp pajer och massa cupcakes.. börjar bli less på att baka nu,
men roligt att dekorera cupcakes'n iallafall! tar nog något kort imorgon, måste visa mitt mästerverk; chokladkakan! haha.

nej, nu måste jag snart sova.. annars kommer jag vara fruktansvärt trött och grinig imorgon!
det är så jag är, lik min mamma ni vet! hehehe.







Your best friends, your little hometown are waiting up wherever you go now.
You know you can always turn around, 'cause this world is big and it's crazy,
and this girl is thinking that maybe this life is what some people dream about.
'cause when I'm feeling down and I am all alone I've always got a place where I can go,
'cause I know I'll always find my way back home.



fin bild på dig frideliin <3

2010-11-09 | 20:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback