tvärtom är omvänt liksom

förra blogginlägget vad mitt 1000;e blogginlägg så det var ju passande att det handlade om det som det just gjorde, min kära faster.

kören ikväll var okej, lite nervös inför imorgon är jag faktiskt..
första luciatåget är imorgon och jag har inte riktigt koll på sångerna,
men fan det ordnar sig nog.
glad att jag inte ska vara lucia varje gång vi har uppträdande!

nu har jag kollat på bonde söker fru och det är så himla underbart,
fast sur som fan blev jag när tomas valde bort lindha, hon är ju störtskön!

men nu ska jag kolla ett avsnitt av andra avenyn innan jag somnar,
imorgon kanske emma kommer förbi på förmiddagen, gött.

åh, i helgen ska jag vara ensam med småtjejerna hela helgen!
fredag-söndag ska vi mysa och ha tjejhelg, gud vad roligt.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback