tidsfördriv med regnet utanför

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
'' hänga. pappa tog med sig det till varje stopp han''

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
 en nivea hudkräm

3. Vad var det senaste du såg på tv?
ronja rövardotter


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
14.10 kanske



5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
melissa horn - jag ska sakna dig imorgon


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
inatt, jag gick hem från sofia


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
systers blogg


8. Vad har du på dig?
mjukisbyxor, linne, tunn långärmad och halsduk


9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
ja men det orkar jag inte skriva om


10. När skrattade du senast?
för en halvtimme sen



11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
foton, fotoramar, tidningsurklipp m.m



12. Har du sett något konstigt på sistone?
haha ja det kan man säga


13. Vad tycker du om den här utmaningen?
utmaning? den är lam som fan



14. Vilken var den senaste film du såg?
ronja rövardotter




15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
en bodyshopbutik, en lägenhet, en lägenhet till min morfar, en bil och en bröstoperation



16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
inatt duschade jag innan jag fick och la mig



17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
oj, ingen aning alls




18. Tycker du om att dansa?
jag dansar aldrig nykter hette det va?



19. George Bush?
vem?

20. Vad skulle ditt barn heta om det blev en pojke?
august & amadeus



21. Vad skulle ditt barn heta om det blev en flicka? 
liselott


22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
aldrig i livet, gud vad hemskt.. eller vänta? jag gör ju det



23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
åh, jag har väntat på dig sååå länge frida och nu kan äntligen mitt himmelrike bli helt





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback