tesked

men ofta?
det snöar nu, helt seriöst.. det snöar..

jag brukar typ aldrig be till gud men nu har jag sagt hela hösten att jag inte vill ha någon snö och ändå står han där uppe och häller ut små bomullsbollar med en tesked, apa..

tur att det måste snöa många, många gånger innan det stannar.. än så länge har jag hoppet kvar!

idag har jag lovat jochen att hjälpa till med ebbas inbjudningskort till kalaset,
men sen ska jag städa lite på nedervåningen.. ingen annan som bryr sig om det ju.

haha imorse,
ebba hade rosa byxor på sig och sen en röd tröja och då sa hon till mig (för jag har sagt att hon har för mycket killkläder på sig) men nu frida har jag väll bra tjejkläder på mig?
jaa, joo.. det är jättefint med du kan inte ha helrosa byxor och helröd tröja för det passar inte ihop.
hahaha, fan vad less hon kommer vara på mig snart! hahaha.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback