för er skulle jag gå igenom allt, och vad stolt jag är







































































åhh frida, du fattar inte hur mycker jag älskar dig, du betyder sllt och mycket till för mig. jag skulle kunna göra allt för dig, världens bästa, finasste underbasratste!'

jag saknar dig mer och mer men jag länktasr till juuuulen, då fåre vi pussas o krtamas! puusss från mólly (LL)

2010-11-06 | 15:08:34

åhh frida, du fattar inte hur mycker jag älskar dig, du betyder sllt och mycket till för mig. jag skulle kunna göra allt för dig, världens bästa, finasste underbasratste!'

jag saknar dig mer och mer men jag länktasr till juuuulen, då fåre vi pussas o krtamas! puusss från mólly (LL)

2010-11-06 | 15:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback