spotify är bajs

alltså spotify.. varannan vecka måste man logga in från sverige för att det typ inte finns här i tyskland, vad är det för skit!? blir så irriterad... nu måste jag sitta och leta musik på youtube tills ngn loggar in på msn och kan hjälpa mig logga in och logga ut, suck!

skulle ju åka till biblioteket idag och det gjorde jag,
hittade en bok som hette queen of babble sen berättade hon i informationen att det antagligen fanns svenska böcker på huvudbiblioteket så jag måste åka dit någon dag också.

som det fryslort jag blivit köpte jag mig även ett par supersköna, mjuka och varma tofflor! myspys.







idag snöar det igen, det gör mig orolig idag då snön ligger kvar på marken..
jag vill inte ha någon snö, verkligen inte.


nu ska jag fixa lite grejer,
hej så länge!










Jag känner din Spotifyrelaterade smärta :( Mycket irriterande!

2010-11-26 | 16:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback