sofia har svar på alla mina frågor

vi satt och pratade om elbe (alltså elbe einkaufzentrum som är ett shoppongcentrum) och att dom satt upp massor med julbelysning, julstånd och grejer och sen säger jag:

- fan, varför heter det stånd för? det känns som det är ett fel ordval liksom..

och då kommer bebban, som alltid har smarta svar på mina frågor och säger:

- därför att stånd är något som står upp tillfälligt







aja, nu lämnar vi de ämnet!
jag har haft en jättemysig kväll med te och skitsnack,
en perfekt tisdagskväll helt enkelt.

otroligt vad skönt att få lite sovmorgon en onsdag, det var längesen..
men jag ska inte sova bort hela dagen, eller det beror på hur många avsnitt av andra avenyn jag tänkte se nu.. förhoppningsvis bara ett!

puss, godnatt.

 




VART ÄR MIN ROSA SJAL!!???!?!??!?!!!


HIHIHIHIH FÖR EN GÅNGS SKULL KAN DU INTE SKYLLE PÅ MIG!! :D

mohahahahah

2010-11-18 | 21:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback