snabbt

alla gäster har gått hem och jag har hängt min egen tvätt för första gången sen jag flyttade hit.

har fått mycket beröm ikväll,
för salladen, alla kakor, kaffet, för min klädsel och för dukningen.. jag är lite bra iallafall då?

hade iallafall kavajen på mig ikväll, kavaj är ju classic och snyggt, måste börja användas mer!

jag försöker kolla på det nya programmet ung&birtskämd på svtplay.se men de fungerar inte,
så då blir jag sur och sover istället!

imorgon är det suck... tyska.. och sen måste jag kolla om en del till en av julklapparna är färdiga också. och en ny tandkräm måste jag införskaffa, viktiga saker man har att tänka på! haha.

bilder kommer imorgon,
orkar inte nu.

godnatt!






åhh, sommar i falun


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback