saker som är tråkiga

imorse klev jag upp, klädde på mig o.s.v och sen begav jag mig till elbe!
prioritering nummer ett var att hitta en julklapp till lillebror så jag blir klar med alla julklappar någon gång och kan lägga det åt sidan, och si det gjorde jag också! efter massvis med frustration blev det något jag vet han redan har men vad ska man köpa då? till någon som har precis allt..

sen hittade jag en julklapp till morfar också,
ni vet på en sådan delikatessaffär typ så har dom massooooor med olika kaffesorter som dom maler direkt vid kassan så jag köpte ett halvt kilo av något bra, tyskt kaffe åt honom! han dricker ju kaffe så det var en superbra idé tycker jag.

min rosettring som jag köpte gick sönder igår, så limmade jag ihop den och den blev hel igen. så tog jag påmig den idag sen gick den sönder igen efter en halvtimme.. j*vla skit..
tänkte köpa en ny idag men jag ska försöka laga den igen istället.

sen har det blivit ett litet hål i mina svarta strumpbyxor, det gör mig ledsen..
just dom finns inte att köpa här, och jag vill inte ha några andra! men jag får köpa ett par nya när jag kommer till sverige!
och påtal om sverige så åker jag hem om prick en månad idag, fint de!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback