ronja räubertochter

inatt var det en sån natt när det var svårt att sova.. ni vet;
när det pågår ett världskrig i huvudet och det känns som huvudet ska sprängas av alla tankar.
vet inte vad klockan var när jag somnade men det kändes imorse vill jag lova!


tyskakursen idag var väll helt okej, inte alltför långtråkig..
pamela frågade sen om jag skulle hänga med ut på lördag men jag vet inte,´
på söndag är det ju dialog im dunkel fast de kanske inte gör ngt om man är bakis eftersom allt ändå sker i mörkret? haha.


nu har jag fixat med heides födelsedagspresent, och även med en annan present och nu ska jag rensa min väska och kolla på ronja rövardotter, kanske sova en timme skulle vara på sin plats också?


 



old days, happy days.


kom hit pruttis ska ska du få NEW happy days

2010-11-04 | 12:26:12

kom hit pruttis ska ska du få NEW happy days

2010-11-04 | 12:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback