PREMENSTRUELLA SPÄNNINGAR

'' PMS är en förkortning för premenstruella spänningar. Det kan drabba kvinnor och flickor i alla åldrar. PMS omfattar egentligen många olika kroppsliga och känslomässiga störningar som inträffar efter ägglossningen och fram till menstruationen. De kan leda till irritabilitet, ömma bröst, svullnadskänsla, mensvärk, humörsvängningar och trötthet. Vissa drabbas av alla symtom, andra bara av ett eller två. Många symtom återkommer varje månad, vilket kan göra det lättare att identifiera dem som just PMS ''


jag är världens PMS-unge,
idag dampade jag lös när en nagel inte ville fastna.. jag började svära, skrika och slå i soffan.
hahaha, ibland är jag bara helt störd i huvudet..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback