och jag längtar efter dig mamma

det är inte bara kallt nu, det är svinkallt..
imorse när jag skulle gå med tjejerna till skolan & dagis tog jag på mina converse, dom frös ju typ fast i marken? och fötterna blev snorkalla.. ingen bra idé alltså, nu får dom stå på hyllan tills våren kommer! det blir tjocksockar och bootsen som jag fick av mor&mor när jag var hem senast, japp så får det bli.

tyskan idag var väll genomlidlig men tråkig som vanligt,
men det känns som man bockat av ett par lektioner iallafall.

nu har jag bakat massor till heides kalas imorgon,
jag tycker INTE det är roligt att baka..

nu måste jag röjja upp lite på rummet,
som varannan dag typ..

hej så länge :)




sötstruten min imorse innan vi skulle ut i kylan,
hon tyckte hon hade så fina vantar, fin halsduk & mössa och tänk de tyckte jag också!


Men guuuuuuuuuuuuuuu va sööööööööööööööt...:)

2010-11-09 | 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback