när jag blir stor

vill jag inte ha något arbete från 07.00-16.00 som ser likadant ut varje dag, då dör jag hellre.
jag vill arbeta med människor och jag vill ha variaton i arbetet.
jag vill hjälpa människor att uppleva livets största glädje, men i vissa fall kommer jag vara den som går igenom sorg med dom...

kan ni gissa vad jag vill bli?




Sjuksköterska av något slag? Fast jag vet inte vart du får in livets största glädje där? Fast brukar man inte säga att barnafödande ska vara det? Barnmorska kanske? Eller psykolog, fast där får jag inte heller in livets största glädje... om man inte tycker om att skratta åt folks problem (skulle jag nog göra) såklart! :D

2010-11-23 | 00:24:49

Ja gumman...nått arbete med STOR variation..eftersom inte jag vart polis så kanske du kan axla den manteln...:)

2010-11-23 | 22:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback