luciatåg ett, check!

luciatåget gick bra, jag kom ihåg alla sånger!
dock var jag lite nervös, men så äre ibland.

sen skulle jag ju jobba på julbassaren men så blev det inte,
sköönt..
dom hade supermycke svenska matvarugrejer där och detta köpte jag:




 

så ikväll blire robinson och svenska chips, gött.
dessutomköpte jag en burk med fiskbullar i hummersås och det blir antagligen middagen imorgon, fan jag längtar typ.. gud så gott!

 

nu ska jag läsa massa bloggar,
hej.


mhm, justde.
köpte nytt nagellack och läppstift idag.. men mer om det en annan gång,
ciao igen.




vad duktig du är...du kom ihåg sången.

Ikväll åker vi till Ålan hela jobbet ska bli jättekul om det inte är sjögång....

Puss älskar dig.

2010-11-19 | 08:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback