lördag

jag låg uppe och kollade på andra avenyn halva natten, helt beroende..
men det är så pinsamt, spännande, roligt, sorgligt, irriterande så man kan inte sluta.

inatt drömde jag att allting strulade till sig när jag åkte hem till sverige till jul,
jag glömde pengarna hemma och sen kom alla mina småsyskon och sa att dom var jättehungriga och typ grät av hunger och jag hade inga pengar att köpa matåt dom för!? alltså det var frustrerande och det gjorde så ont i hjärtat, haha.
sen kom iallafall raskans son och betalade maten för dom (vart kom han ifrån liksom?) och sen insåg jag att jag hade glömt julklapparna så jag hoppade in i en taxi och tänkte åka och hämta dom, alltså sjuk dröm var det minst sagt, en såndär panikdröm när man är alldeles stirrig när man vaknar.. iallafall så kommer jag skriva en packlista och en kom-ihåg-lista som vanligt, jag hade faktiskt tänkt att jag skulle prova utan denna gång men inte efter denna dröm, nej nej!

nu ska jag snart bege mig till sofia,
men först ska jag änvända min nya & älskade gelé-eyeliner som jag köpte igår,
helt otroligt bra.






det var någonting viktigt imorgon men jag kan inte komma på vad det var...
jo men visst ja, jag ska ju sitta barnvakt på kvällen!


Men helt galen dröm gumman...

2010-11-13 | 22:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback