julkalender

vid middagen idag fick jag paket av min kära aupair-familj!
vet ni vad det var? (trummvirvel...)













hannah montanas julkalender, haha åh dom är för underbara i denna familj alltså.
denna fick jag för att jag idag smakade på grönkål och för att man i denna familj får en sådan kalender med saker i till jul.. alltså det är verkligen superroligt! säkert massa hannahmontana-läppglans och grejer där i,
åhh vad jag längtar tills första december nu.

sen har vi lekt ''billy'' idag, haha gud vad jag skrattade.
det går liksom ut på att jag ska vara en elak pojke typ, som ska jaga linn & ebba runt, runt i huset och dom skriiiiker och är jätterädda men dom tycker det är så fruktansvärt roligt.. haha,
till mina småsyskon kan jag säga att det är ungefär som när vi leker ''arga gubben'' och då kanske ni förstår att det är roligt även om man är nitton år gammal, hahaha.

sen har vi suttit och disskuterat olika choklader också,
och jag har lovat att köpa med mig min favoritchoklad hem från sverige, nämligen;






men nu ska jag ta och avnjuta mitt svarta glas med cola light och kolla på filmen,
imorgon ska mitt hår få sig en omgång och sen är det dialog im dunkel!
jag har rensat mina spellistor på spotify ikväll också, skönt.

och när jag skulle gå på affären så insåg jag att det faktiskt är vinter, det är svinkallt.
jag hade givetvis dunjackan men så blev det kallt om benen..
dagarna går bra eftersom dom är lite varmare, men morgnarna och kvällarna är vinter, på riktigt.


jag hinner säkert blogga mer innan jag somnar,
hej så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback