jag tror på dig

i förrgår klippte jag mig ju, det har jag glömt att skriva.
klippte lugge, klippte upp och klippte såklart av en bit!
men för första gången någonsin så behövde jag inte tunna ur håret då det redan är så tunt.. känns jättekonstigt att inte ha en stor päls på huvudet längre.. snyft, så känns det..








ikväll var sista kvällen jag kunde använda min älskade cliniderm face scrub för nu är den slut och jag måste vänta en månad innan jag kan köpa en ny.. herrgud! undra hur många tuber jag förbrukat? många iallafall..





nu ska jag läsa några rader och sen ska jag sova gott,
strumpor, tjocksockar och halsduk på eftersom jag är förkyld.. haha.

godnatt allihopa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback