lista

Namn -  frida fridell
Bor - otmarschen, hamburg
Syskon - tre fina
Ålder - 19
Född - 910606
Ögonfärg - grön/bruna
Längd -  1,65
Sko storlek  - det är så olika, men 38 brukar vara bäst
Höger eller vänsterhänt - högerhänt
Stjärntecken - tvilling
Hårfärg - rödbrunt
Födelseort - östersund

DAGENS...
Låt -  johnny - melanie fiona
Saknad - idag saknar jag denize extra mycket
Kläder - strumpbyxor, kjol, tröja, kofta, sjal
Mat -  min egengjorda hallonsmoothie
Göra sen - dialog im dunkel
Godis -  inget

 



HAR DU...
För många vänner? - när det gäller julklappar, ja.. annars inte
Någon psykisk sjukdom? - eh, näe
Skadat någon? - ja
Färgat håret - ja
Några piercnings - nej dom är borta
Några tatueringar - ja
Egen dator - ja
Gjort bort dig rejält? - det tror jag garanterat

 


Tycker du om att plocka svamp - nej men fy
tycker du om godis? - åh jaa
Hur många gånger i veckan äter du godis -  1 gång kanske
Äter du oftast nyttig mat - jodå, det försöker jag med
Tycker du att du själv är söt/snygg- haha näe 
Ger du mycket komplimanger till andra -  inte som sandra på rockkryssningen kanske, men är det något speciellt påpekar jag gärna det
Är du nöjd med ditt förnamn - supernöjd är jag
Tycker du att du själv är smart - haha
Vad är det sämsta hos dig - oj, mitt temperament tror jag
Vad är det bästa hos dig - att jag är lik mamma kanske
Har du bra självförtroende - det duger absolut
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - två iallafall
Tycer du om att vara med det andra könet?  - vara hur då?
Känner du dina grannar - nja, inte direkt
Gillar du skolan -  går inte i skolan på det viset, men tyskakursen är ingen höjdare
Har du någon gång skolkat -  jajamen
Spelar du något instrument -  haha, knappast
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i?  - jag har ridit, jag har dansat, spelat fotboll, spelat innebandy & åkt längdskidor
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - oj, många gånger
Tycker du om djur -i överlag, nej. men små hundar och ninisar tycker jag om


BRUKAR DU...
Sova - eh, ja
Ta mediciner du inte borde ta - haha, nej
Snusa - väldigt sällan
Klä dig i svart - alltid
Lita på folk - ja
Drömma mardrömmar - i'm the master
Gå i skolan - nej
Gå i kyrkan - verje söndag, men inte för guds skull
Ljuga -  alla ljuger väll någon gång
Vilja dö - nej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback