jag gör som min syster

Dag 01 – Fem saker du inte visste om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Ett ögonblick
Dag 05 – Musik
Dag 06 – Mitt/mina syskon
Dag 07 – I min handväska
Dag 08 – Den här veckan
Dag 09 – Mina vänner
Dag 10 – Mina drömmar
Dag 11 – Mitt favoritminne
Dag 12 – Min favoritfödelsedag
Dag 13 – Det här upprör mig
Dag 14 – Det här får mig att må bättre
Dag 15 – Det här får mig att gråta
Dag 16 – Om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 17 – Mina rädslor
Dag 18 – Min favoritplats
Dag 19 – Film



börjar senare idag, kan bli roligt..
kommer garanterat missa någonting sen har jag själv redan plockat bort massor med saker från listan, det är egentligen 30 saker man ska skriva om, hahaha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback