jag är ingen soldat

alltså den där filmen är bland det bästa jag vet, så fin på något vis, men så rooooolig också!
alltså när caroline är aspackad och spyr, sen tappar hon ner sitt tuggumi i toaletten och sen fiskar hon upp det och börjar tugga på det igen.. euuuuw alltså! haha.

nu har jag faktiskt kommit lite undifund med alla julklappar som jag våndas över,
med papper och penna kommer man långt! (planerarn, det är jag det...)

men sen får vi väll se hur det går i slutändan,
men det går nog bra!

nu ska jag nog ta och snutta kudden,
drömma sött och kissa i sängen! näe, inte kissa i sängen kanske.. men drömma sött!





den här finingen skulle jag vilja ha i julklapp,
såååå söt! konrad heter den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback