innan ett längre inlägg kommer nu en lista

- Tio frågor om dig själv
namn? - frida maria fridell
när fyller du år? - 6 juni
några piercingar? - nej, det har jag vuxit ifrån men ibland saknar jag mina extralysen
vad har du på dig just nu? - kläder
vilken årstid är bäst? - jag brukar säga att varje årstid har sin charm
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sovmorgon och sen något roligt som händer under dagen
vad tycker du mest om hos dig själv? - jag vet vad jag tycker och kan stå för det
vad är du bra på? - låttexter
vem älskar du mest på denna jorden? - min familj
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - det beror på vem den andra personen är

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - ingen egentligen, men denize vet nog mest
vem är den roligaste av dina vänner? - amanda
vem är snyggast av dina vänner? - ingen, alla är skitfula
vem är den du helst har filmkväll med? - sofia
vem av dina vänner är mest "evil"? - hahaha, om det är evil som jag tror så är det bajjan

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - alla står mig nära
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nej
vem är farligast i din familj? - molly
vem ser roligast ut i din familj? -  jag
vem är coolast? - mamma
har ni något husdjur? - ja, moa
vem har du mest gemensamt med? - oj, det vet jag inte
vem står för underhållningen? - anna
vem sover du oftast med? - mig själv
roligaste kvällen med familjen? - den gången jag skrattat mest var när jag, mamma & anna var på max och skulle handla i drivein'en alltså det var sinnessjukt roligt och jag vet inte vem som skrattade mest.

10 frågor om idag
vad har du gjort idag? - vart i skolan, lämnat och hämtat på dagis, shoppat, lagat mat, ätit middag.
vad ska du göra nu? - fixa massa saker och sen duscha
har du gjort något dåligt idag? - ja
vad har du ätit idag? - frukost, bröd & middag
har du duschat idag? - nej
är du trött nu? - nej
vad händer i morgon ? - lämna ebba på dagis och sen hem och sova igen
går du i skolan? - ja
har du varit i skolan idag? - ja




- ANNAT
Hur mår du just nu? bra
Har du piercat dig? ja det har jag
Är du hungrig nu? - nej
Vad är klockan nu just nu? - 20.01
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook & blogg.se



-TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - mamma
Vem ringde du senast? - sofia
Vem sms:a till dig senast? - emma
Vem sms:a du till senast? - emma


- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din mamma? - sju veckor sen ungefär
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - fyra månader sen


- ÖVRIGT
Gillar du punk? - nej
Har du sminkat dig idag? - ja


-MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - ja
Vilket är ditt favoritband/artist? - oj, just nu är det train
Vad gillar du för musik? - allt möjligt


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - ja
Använder du kajal? - ja
Använder du hårspray? - ja
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - ja
Använder du brunkräm? - nej
Använder du rouge? - nej
Uppsatt hår eller hängande? - helt uppsatt
plattar/lockar du håret varje dag? - nej, inte varje
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha, va? nej, verkligen inte


-KÄRLEK
Är du kär just nu? - ja
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - nej
Är du romantisk? - haha, nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - singel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej
Vem sov du senast bredvid? - denize
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?- usch, ingen aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha, nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej fyfan, aldrig i livet



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback