ingen smärta tär på mig

spenderade en del av kvällen med collin och kollade på robin hood, lekte med lego & playmobil! supersöt liten kille som berättade att hans pappa var cowboy och bodde i afrika.. vilket inte stämde alls när jag senare pratade med hans mamma, haha.

nu har jag precis följt fia en bit på vägen hem,
vi har kollat på robinson, druckit te och pratat en massa som vanligt..
skulle aldrig överleva utan dig bebban, du vet de va?

imorgon ska vi på julmarknaden på jochens skola,
men jag måste försöka ta mig till biblioteket innan det.. de var ju stängt i onsdags!

nu kommer jag antagligen sitta vid facebookchatten någon timme till,
så är det ibland..

sen ska jag läsa lite innan jag somnar,
böcker är berorendeframkallande och jag älskar att krypa ner i sängen och sen in i boken till en egen liten värld, så är jag..

godnatt!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback