imorgon är det fredag

igen.. vad fort det går? lite för fort tycker jag.
imorgon blir det en lugn fredag, ingen utgång, ingen alkohol och ingen strippdans på tunnelbanan på vägen hem..


ska iväg och handla inför kalset på tisdag med heide imorgon, hon fyller år och jag har lovat att baka i helgen.
blir inga kanelbullar med alkohol i kroppen och 2 timmars sömn den här gången, utan de ska bli fina cupcakes, morotskakor, kladdkakor och pajer. det ni!


men först ska jag ha sovmooooooorgon som varje fredag,
sen ska jag nog städa lite på rummet.
dessutom måste jag ta och rensa min dator.. det skulle ju vara så stooort utrymme på den? men nu är det tydligen fullt iallafall, skitdator.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback