heja internet

internet har legat nere sen igårkväll, gud vad handikappad man känner sig då..
kan inte ens gå in på google och söka på det man behöver få reda på, haha.

det är nu och det betyder faktiskt att det verkligen börjar närma sig kyla, mörker och framförallt vinter nu.. dunjackan är inte längre ett ''kanske-kan-behövas-på-morgonen'' utan ett faktum..
känns lite tråkigt faktiskt, herregud var det inte nyss vi firade att vi snart skulle ta studenten?





alltså mina drömmar är så sinnessjuka nuförtiden, jag blir nästan rädd..
inatt t.ex så hettade jag sönder på en brud för att hon påstod att min dunjacka var hennes som jag hade tagit? alltså jag var så förbannad så ni anar inte.. sen simmade jag runt med massa okända människor i en superäcklig pool och sen så hade jag helt plötsligt ett barn. sen så var jag hemma i grytan och så kom jag plötsligt på att jag drömde (jag drömde alltså i drömmen) och jag berättade för mamma att jag inte kunde hitta mitt boardingpass så jag skulle snart försvinna igen.. och mamma höll i mig jättehårt och jag grät och blundade, och när jag öppnade ögonen igen så stirrade jag in i väggen här på espellohweg, haha seriöst när ska det ta slut?

nu försöker jag kolla på pensionärsjävlar som amanda har tipsat mig om, det går inge bra för kanal5play laggar..

imorgon är det kör och övning inför lucia igen, det är många framträdanden har jag kommit fram till!
fjorton stycken närmare bestämt, oh lord.. vill inte ens tänka på hur många åskådare det betyder..

näe, nu ska jag prova att se pensionärsjävlar igen!
hej så länge


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback