godmorgon

uppstigning 06.50 imorse, det var jobbigt eftersom jag sovit så skönt och jag låg sådär mysigt och perfekt när jag vaknade.. snoozade fem minuter så egentligen klev jag upp 06.55 alltså, hehe.


vi sjöng för heide och hon fick massa presenter, i den här familjen sjunger man på svenska och det var jag glad för, känns lite konstigt att missa alla födelsedagar hemma i östersund faktiskt. har faktiskt funderat på hur det kommer bli när jag själv fyller år? jag fyller liksom tjugo år och då kommer dom här att sjunga för mig och inte min riktiga familj liksom? men det är tur att jag trivs så himla bra här iallafall.


gick med barnen till skolan & dagis strax innan åtta, sen gick jag och handlade.
idag ska det göras cupcakes och pajer, sen har jag lovat att göra en av mina ''berömda'' sallader till gästerna som kommer lite senare ikväll, det är alltid roligt att göra sallad eftersom att tyskarna älskar mina sallader. jag är nog näst bäst i världen på att göra sallader.. vem som är allra bäst? det är anna, hennes sallader är helt klart oslagbara..


nu har jag faktiskt krupit ner under täcket igen,
jag ska nog inte sova men iallafall vila en halvtimme medans golvet som är nyskurat där nere torkar.

 



jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback