första advent

¨


det är första advent och jag är trött och lite nere,
så där att man ligger med hela huvudet under täcket och håller hårt i snutten..

jag längtar efter att kramas med mamma
jag längtar efter att prata med anna om sånt jag bara kan prata med henne om
jag längtar efter att skratta åt ingenting med denize
jag längtar efter att få kolla på skräckfilm emma och manda
jag längtar efter att bråka med lillebror
jag längtar efter att få hålla om syster
jag längtar efter att få äta frukost med lillasyster
jag längtar efter att få dricka kaffe och prata med min morfar
jag längtar efter bajjans sexhistorier
jag längtar efter att sitta i soffan i hammarbyhöjden och kramas med carina
jag längtar efter att gå på stan med hanna
jag längtar efter att dela mina tankar med amanda
jag längtar efter att ligga och prata med lotta hela nätter
jag längtar efter att skratta åt sandras vurpor på vintern
jag längtar efter att åka på maxi med vicky
jag längtar efter idas tjockisskämt



vissa kvällar och nätter är jävligt jobbiga,
detta är defenitivt en sån...


Jag kan dra en vurpa så fort vi ses för din skull! Love you <3

2010-11-29 | 15:41:37

fiffi <3

2010-11-29 | 18:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback