FÖRBJUDET FÖR FÖRÄLDRAR

Berätta om första fyllan.
jag drack min första alkohol på ett fotbollsläger i ytterhogdal men jag hade min första fylla hemma hos michelle 2003 eller 2004..
Berätta om första kyssen.
ärligt talat kommer jag inte ihåg.
Vem är ditt snyggaste hångel?
inte en aning.
Yngsta respektive äldsta hånglet?
han som var närmare 40 och skulle gifta sig, samt han som inte kan nämnas vid namn som är född 1993.
Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
haha, ja! (sluta garva tjejer...)
Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
mina ögon kanske.
Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
håret på huvudet!
Favoritsexsoundtrack.
Robyn – Indestructible (Radio Edit)
Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
äger inga pinsamma skivor.
Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
markus fagervall & kate moennig
Har du ljugit för att få någon i säng?
nej.
Har du strippat för någon?
jag strippade på en parkeringsplats i lit en gång.
Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
mina löstuttar är legender.
Har du snattat?
åh, den där fantan på subway som jag snodde på fyllan var ju helt sjukt rolig!-
Har du moonat?
hahahaha, jag dör..
Den du levt och upplevt mest med?
oj.. denize, sandra & hanna måste det vara.
Hur många har du varit kär i?
en egentligen, fast två..
Käraste ägodel?
datorn.
Vad skulle göra dig mest glad nu?
en torktumlare så tvätten skulle torka fortare.
Vad är du mest rädd för?
höjder.
Homo, hetero, bi?
ärligt talat så vet jag inte eftersom jag inte kan säga att jag inte kan bli kär i en tjej, men jag tycker ju om killar.. fattar ni?
Vad är kärlek?
pirr i magen.
Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
ingenting. grejen är att om jag hade ändrat något hade ingenting varit sig likt idag.
Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
hmm, svårt att tro det.
Ordet är ditt.
tack.






kate moenigg

Hahahahahahaha i Lit...den ägde...)))

2010-11-19 | 13:48:14

Hon är ju min favvo Kate Moenigg, förutom min lilla Ninni då.....

2010-11-19 | 14:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback