en lista till

Nämn något som gjorde dig glad igår:  min tatuering
Vad gjorde du kl 08 imorse:  sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: pratade med carin

Det sista du sa högt: oh, johnny took my heart

Det senaste någon sa till dig: jag älskar dig

Vad har du druckit idag:  smoothie och vatten

Vad var det senaste du åt: chips

Vad var det senaste du köpte:  födelsedagskort

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun

Vad är det för väder hos dig nu: höstigt

Godaste glassmaken: passionsfrukt

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja

Sover du tungt:  ja

Drömmer du mardrömmar: ja

Trivs du med ditt jobb:  ja

Favoritklädsel: sovkläder

Favoritlåt just nu: johnny – melanie fiona

Vad ser du om du tittar till höger: högra delen av sängen

Vad gör dig glad just nu: musiken jag lyssnar på

Vad ska du göra härnäst: byta om

Höger eller vänsterhänt:  höger

Humör just nu: vanligt

Favoritgodis: surisar

Kläder just nu: strumpbyxor & linne

Sommarplaner:? chilla

Hur många kuddar sover du med: två i en

Spelar du något instrument: näe, jag kan inte ens vissla

Morgon eller nattmänniska: både och
Vad är viktigast för dig: min familj

Är du kittlig: ja, runt halsen

Snarkar du: ibland

Stjärntecken: tvilling

Äckligaste insekten: allt som flyger

Längtar du mest efter just nu: hmm.. vet faktiskt inte



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback