en brun häst

alltså det är så roligt när dom slåss på ronja rövardotter,
det är så fruktansvärt fuuuuult! hahahax

kören idag var väll sisådär.. ulla är på semester så vi hade någon tråkig tysk som försökte leda oss, gick väll...bra...

sen hade det varit ngn bilkrock när jag väntade på bussen,
inget allvarligt men det var lite kul när gubben rattade och rattade till höger men bilen svängde åt höger,
hahaha.

nu ska jag hoppa in i duschen efter att jag msn-pratat klart,
sen ska jag se på ett efterlängtat avsnitt av bonde söker fru!

imorgon är det sovmorgon, sen bästa avkopplingen i världen..
på kvällen ska jag ta med mig sofia och uträtta ett ärende, spännande!






go frida go... hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback