din förlust




så snabbt gick fyra månader utan att pappa över huvudtaget hörde av sig,
fyfan vad sjukt att man kan hata sin egna pappa.


från ett blogginlägg 25/6-2009:
'' jag har lyckats bråka med pappa även idag... fattar inte vad problemet är, men för honom är det bara ULRIKA som existerar tror jag ''



'' Om du tror att ditt svek ska trycka ner mig och få mig att tänka om.
Då tror du fel.
För mig betyder ditt svek att du inte stöttar dina närmsta när de som mest behöver det.
I mina ögon är det då din förlust.
Jag kommer fortsätta gå med rak rygg och hålla huvudet högt.
När det handlar om mitt liv och mina egna känslor,
då kan ingen annan än jag veta vad som är bäst.
Inte ens du. ''



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback