det är väll själva fan

imorse stod jag på s-bahn och då var det en kille som petade på mig och sen säger han att det droppar från min väska och då har korken på min enliters vattenflaska åkt av och det är ungefär en matsked kvar i flaskan och resten ligger i väskan...

fan, otur tänkte jag när jag fick kasta sångpapperna från kören..
kalendern, tyskaboken och skrivboken går ju att torka så det är inga problem,
jag vart lite irriterad eftersom jag haft flaskan i väskan varenda dag i typ en månad och det inte läkt en droppe så det var ju typiskt..

sen kom det, som ett knytnäveslag i magen.. min kamera...
hittade den längst ner i vattnet på väskan och drar upp den och det bara rinner vatten från den,
först kom det miljoners triljoners svordomar och sen kom tårarna..
det är så surt! hade inte det kunnat gått sönder ett av mina läppstift istället? det är skillnad på 10euro och 250euro liksom.. aja, nu har jag iallafall surat ner mig totalt för det men det är tur att jag har en bra kamera på mobilen..






 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback