den onda viljan

'' Konrad Sejer och Jacob Skarre ställs inför ett mysterium med ett underligt självmord. Tre unga män har åkt till en stuga vid en sjö i skogen för att umgås över en helg. Under en båttur kastar sig plötsligt en av dem över bord och drunknar. Hans kamrater lyfter inte ett finger för att rädda honom... ''







verkligen en superbra bok, en ''tvådagarsbok'' på ungefär 200 sidor,
sjukt spännande och fängslande!
det är den femte boken jag läst ut nu sen i oktober och det är den femte boken jag tar med mig till denize när jag åker hem, du måste läsa den.. den var otroligt bra!

nu ska jag ge mig in på den åttonde boken av karin fossum som heter ''den som älskar något annat'' som handlar om den åtta år gamla pojken jonas som hittas död med endast en t-shirt på kroppen..

det finns nu tio böcker av karin fossum som alla handlar om en och samma kriminalpolis, konrad sejer... jag ska försöka läsa allihopa, men en del är så gamla så dom lär ju inte ens gå att få tag på...









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback