dagens skämt

åkte mot sternschanze för att gå på tyskan och jag var så sliten och trött att jag näsan somnade på tåget och jag kände att jag skulle kunna kräkas på den där jä*la tyskan.. när jag kommer till skolan står pamela, manuel och den där snubben som jag inte vet vad han heter och pratar och tydligen var det ingen lektion idag då läraren var sjuk.. så det var bara åka hem igen, nödvändigt att ens åka.. åhh...
sen tänkte jag att jag kunde åka till biblioteket eftersom klockan ändå var tio, men då öppnade dom inte förän elva, haha inte min dag idag men jag får ta det på onsdag istället då.

köpte iallafall mina favoritmandariner och vin till festen på lördag,
gott.

nu ska jag väll ta och läsa ut min bok och kolla några andra avenyn avsnitt,
hej så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback