dagens sista inlägg

ikväll ringde mamma och surrade lite, min älskade mamma.
längtar verkligen tills jag får komma hem till ett juligt hem i grytan nu, åh kärlek.

nu ska jag snart hoppa i sängen, ska bara avsluta alla bollar jag har i luften...
föressten så får jag med mig allt i den lilla väskan, stolt jag är över mig själv!
dock kommer det nog hinna ändras innan jag ska åka... de är ju trots allt en månad kvar,
haha.

nu ska det börjas planeras inför hemresan igen...
det är ju liksom inte så att man kan åka hem och bara vara, det är full rulle!

men nu ska jag bege mig mot sängen,
godnatt!



Dagens humör: soft
Dagens mående: bra
Dagens borde: inget alls
Dagens frisyr: knut mitt på huvudet
Dagens klädsel: strumpbyxor, linne & huvtröja
Dagens planer: mot sängen, och vidare
Dagens vill ha: inställd tyskalektion imorgon
Dagens längtan: hem
Dagens fundering: ska jag ta med mig ett par extra skor eller inte?
Dagens beroende: bigred, tuggummi
Dagens tråkigaste: att det är tyska imorgon
Dagens tidning: vanity fair
Dagens låt: oh holy night - sanna, shirley & sonja



 







här är föressten mitt nya läppstift,
je tyck om e



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback