complete

när jag kom in på true rebel frågade jag tjejen vid disken först om hon pratade engelska och det gjorde hon, bättre än hon pratade tyska eftersom hon bara hade bott här i fyra år och var ifrån washington DC.
åh, skönt tänkte jag och la fram en lapp på disken och frågade hur mycket det skulle kosta att göra det här och hon babblade på och allt slutade med att jag satt i tatuerarstolen med armen framlagd för att skaffa min andra tatuering.

innan vi började så höll vi på lite med texten och ändrade, förstorade lite men hon tyckte mitt F var jävligt snyggt så det fick vara precis som det var och sen sa jag att det är jätteviktigt att det inte är en text så det ser ut som att det står morgan (jag har nämligen sett flera typsnitt där det ser nästan likadant ut) men resultatet blev så jäääävla bra!

hon frågade om jag velat haft tatueringen länge och jag svarade som det var att jag gått runt med den i plånboken hur länge som helst och sen berättade jag om scenariot med min andra tatuering och förklarade varför jag varit så velig flera månader..

jag var nervös, klart jag var, men hon var så skön och trevlig så det var liksom inga problem.
när maskinen började låta sådär som den gör då var det kallsvettning på gång alltså, herregud tänkte jag..
sen började hon på första bokstaven och jag tänkte va? det gör ju inge ont!? varför gjorde det svinont förra gången för? sen gick det superfort och POFF så var det klart.

under tiden pratade vi på om allt mellan himmel och jord och hon var fyrtio år, men hon såg ut och betedde sig som om hon var tjugofem ungefär, superbra! som innan hon började tatuera så frågade jag om jag kunde få något att klämma på i andra handen, typ en stresskudde eller något. så säger hon;
yes ofcourse, you can squeeze his balls (och pekar på en kollega som ligger och får en tatuering på bänken bredvid) sen börjar hon asgarva och jag tackar för förslaget men nejtack.. hahaha.
sen började hon bl.a berätta om hennes ex som hade problem med att han ljög så mycket.. han ljög t.o.m om han boende! men.. TELL ME ABOUT IT! haha sen snackade vi om killar och killars fördelar och nackdelar typ, haha. sen tyckte hon det lät som om jag kom från finland också, haha va?

sen var det klart, herregud det var klart?
jag som gått och gruvat mig sen juni.. sen juni? det är fan sex månader? haha,
och sen var det över på en halvtimme typ, soft!

jag är nog mest imponerad av mig själv och all engelska jag kunde prata? och att jag fattade varenda ord hon sa, och jag kunde prata flytande och med bra uttal och allt? det trodde jag inte om mig själv med andra ord, inte efter engelska C kursen iallafall.. haha, fast å andra sidan var ju det mest rapporter!

men nu, ska ni få se resultatet av dagens upplevelse.
50 euro fattigare, men ännu lyckligare än innan och otroligt nöjd!







 

det är så otroligt mycket kärlek och respekt så jag tror ingen av er fattar,
fattar hur otroligt mycket den här människan betyder och hur mycket jag kommer krossas den dagen han flyger till nangijala.. bara tanken bryter ner mig, men en sak är säker min älskade morfar;
när du dör, då ska jag leva för dig


va fin!

2010-11-08 | 20:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback