bråttom

nu vart det bråttom och möta fia,
ikväll ska vi kolla på butterflyeffect 3!

jag längtar så otroligt mycket efter grytan nu,
efter hem och efter min familj..
såg bilder på systers blogg och det är så juligt och mysigt.
måste skärpa mig och sluta kolla på sånt som gör de värre! haha.

dessutom har jag försökt hela dagen att få tag på min kära faster men der är ju omöjligt...
vad gör du kvinna!? hör av dig nu innan jag får panik och tror att ninni låst in dig i källaren,
hahaha..


nej nu måste jag skynda!
men först måste jag skriva något roligt jag tänkte idag...


tanke nummer ett:
'' guuud vad skönt när lillebror tar körkort, då ska han få skjutsa runt mig överallt och hela tiden..''
tanke nummer två, några sekunder efteråt:
'' jag har ju ett eget körkort..''






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback